onsdag 31 december 2008

The night before tomorrow

Kom nyss från hotellet. Så glaaad jag är! Mona-Jill jobbade och jag kramade henne superhårt, längesen jag träffade henne så ja. Saknat den tjejen. Jag visste inte att hon var här så jag nästan sprang och hoppade i famnen på henne ju. Susanna träffade jag med, kramar där också så klart och fick även träffa Annica! Nästan som gamla goda tiden utom att det var lite... annorlunda. Drack nästan inget så jag är då nykter. Gick hem tidigt också där vid två och har gått med Miogubben. Hittade och svarade på en sån här frågegrej. Läs eller rata. Mer uppdatering imorgon/idag.

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Nån på hotellet
2. Sov med dig i samma säng? Mio <3>
3. Du delade ett riktigt skratt med? Mona-Jill! Ingen skrattar goare än henne heller
4. Du gick på bio med? Steffo
5. Du höll i handen? Mormor (A)
6. Du gick på stan med? Ett gäng tyska studenter typ? Mfl
7. Delade en pizza med dig? Man äter väl hela själv? Annars var det nog Filip
8. Senaste Du ringde? Sussi
9. Skickade ett sms till dig? Söta Thörn
10. Du kramade? Mona-Jill!!
11. Gjorde dig lite besviken? Jen. Eller morsan
12. Gjorde dig mycket besviken? Hemligt
13. Du skrev med på msn? Sussi
14. Du snackade skit om? Nån kille jag träffade ikväll
15. Du åkte bil med? Farsan
16. Gav dig en komplimang? Flera ikväll...
17. Du kollade på film med? MorsFars
18. Du åt med på resturang? Vaa? Längesen, kommer bara ihåg att jag jobbat i restaurangen
19. Betalade något åt dig? En kille bjöd på drink
20. Grät inför dig? Hmm måste varit nån i Kiruna..

BOENDE
1. Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.
2. Om inte vem bor du mest hos? ....
3. Har du eget rum? Eget rum och eget studentrum
4. Egen dator? Faktiskt!
5. Egen tv? Jag har två
6. DVD? Nja halvt
7. Boxer? Boxertrosor?-Ja de e klart. Men ah, vi har Canal Digital här hemma. Roger in, Roger ut
8. Internet? Typ?
9. Vilka färger går i ditt rum? K-fjäll: Blått. Kiruna: Vitt :/
10. Har du stror golvyta? K-fjäll: JA. Kiruna: typ 15 kvm
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Alltid. Men mindre trångt här där jag har dubbelsäng
12. Är köket stort? K-fjäll: ganska så ja. Kiruna: delat kök
13. Ismaskin? på jobbet
14. Micro? Absolut
15. Glass i frysen just nu? Massor om jag inte ätit upp allt
16. Fler än ett badrum? Yup
17. Badkar eller dusch? Här finns både och
18. Tvättstuga? Ja
19. Balkong? Nej, men altan här hemma
20. Bra grannar? Ja! Iaf när de är här... I kiruna... Njaaaee
DIVERSE
1. Favoritfärg? Svart, orange, röd
2. Mobiltelefon? Sony Ericsson Walkman
3. Skola och program? Umeå Univeritet. Inget program men gick natur på gymn
4. Oskuld? Vad tror du?
5. Senaste filmen du såg? Förtrollad
6. Senaste låten du lyssnade på? Sista låten för kvällen på hotellet
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? "jag ska inte glömma dig älskling.. Du är bäst no matter what"
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? Där runt 500-600 timmar
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Öh hur ser man det?
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? 25972! Men seriöst...
11. Vad åt du till middag igår? Köttgryta
12. Har du duschat idag? Jao
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? "Det var kul iaf, Gonatt!"
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? "Godnatt"
15. Har du skolkat någongång? Kanske
16. Är du en svartsjuk person? Ibland men inte vanligt!
17. Går vänner före en partner? Betyder lika mycket
18. Kommer du bra överens med din familj? Jodå
19. Vad ska du äta till middag ikväll? Vet inte, pappa bestämmer. Hans födelsedag ju så
20. Har du några syskon? Bruusschaaan!

It's a blizzard outside but I wanted hurricane tonight.

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi jag måste oxå göra en sån... blir väl på bdb =)