torsdag 25 december 2008

I don't recall what I got for my first Christmas and I don't know when I went on my first outdoor picnic.

Mån - Vilhelmina, handlade lite... Fick välja ut julklappar till mig själv och jag hittade faktiskt två saker jag ville ha och behövde. Tittade på en jättesnygg jacka med men den fanns inte i min storlek, inte i Lycksele heller. Rätt besviken att jag inte kunde få träffa Jen, ibland går det bara inte som man tänkt sig. Men nästa gång kanske! När nu det blir...

Tis - Mormor och morfar kom, härligt, har inte träffat dem på ett halvår så jag var lycklig och är det fortfarande. Fick även veta att jag fått Vg på tentan i samiska! Resten av dagen gick åt till att umgås och att vakta katten från hunden eller var det tvärt om? Att leta efter katten blev också ett återkommande projekt under veckan...

Ons - Julafton och massor med film och mat, självklart knäck också! Jag kommer bli tjock.. Måste ta tag i träningen igen som jag lovat mig själv! Öppnade på kvällen paket, bland annat de jag valt ut själv. Riktigt nice! Tack till familjen som gjorde julen okej ändå fast jag inte är så förtjust i den.

Tors - Idag har jag åkt skoter, sett filmer, busat, känt otrolig smärta i det dära nyckelbenet som vägrar bli bra, varit med hundarna och katten, virkat vidare på min mössa som kommer bli fuuul och.. lite av varje.

Saknar att höra din röst, det är såna som dig som gör mig mobilberoende...
Nej nu ska jag nog ner igen för att se nästa film om jag inte somnar. Vissa tankar går bara inte att stoppa, de kommer vare sig man vill eller inte. Minnen, fantasier och frågor. Jag gjorde själv inget så jag borde inte förvänta mig något, eller? Det gör jag ju... i alla fall... Bite me

Inga kommentarer: