lördag 20 december 2008

Denim Demon

Jag saknar mina jeeaans!!
För ni som inte vet så har jag varit testperson för ett par jeans. Denim Demon är märket och vi har varit sju testpersoner för de samiskt inspirerade jeansen. Har haft dem nästan dagligen i 6 månader och nu när de åkte iväg med dem känns det tomt. Jag kommer nu åter till dilemmat - Vad ska jag ha på mig för byxor??

Nu i alla fall så har de som gjort jeansen, Anton och Oskar varit här igen och hämtat mina nötta jeans. De kommer hamna på utställning först i Stockholm, jag får se om jag ska åka dit på modeveckan och träffa lite media och gå runt och se söt ut. Sen kommer det produceras jeans som ser ut som de jag haft och med mitt namn. Lite coolt va?

Bilder kommer från denna kväll vid ett senare tillfälle. Har blivit fotograferad, intervjuad och videofilmad nu i nästan tre timmar.

Nej nu ska jag gå och se lite tv och äta min och morsans specialkomponerade efterrätt iklädd mina mjukisbyxor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte vara ledsen Jonna, det kommer nya jeans snart.
Tackar ödmjukast för hjälpen, de ser riktigt bra ut!

Kram
Oskar