torsdag 11 december 2008

I don't know if we each have a destiny, or if we're all just floating around accidental-like on a breeze, but I, I think maybe it's both.

Jag känner mig nästan som en döende... Både själsligt och kroppsligt. Jag försöker vänta så länge som möjligt med att hosta för det gör så ont. Fryser gör jag fast jag är påklädd och under täcket och gör jag inte det så svettas jag.
När det för en gångs skull hör av sig nån på mobilen så kan jag inte prata för jag har ingen röst. Det är också mest bara familjen som ringer.
Tening är väldigt bra, och dessutom väldigt gott!

Jag ooooorkaaaar inte! Så mycket... Mat, pengar, skola, vänner... osv. Ingenting kan visst gå bra för mig. Sova, film, deppa... Jag är i vilket fall kär. I Twilight och dess underbara huvudrollsinnehavare!

Igår försökte jag skriva av mig lite, det gick sådär. Skriva kunde jag men inte blev det lättare för det. Nä NU ska jag se en till film eller sova. Allt jag säger är att; Jag saknar.

Inga kommentarer: