lördag 20 december 2008

I'll always be your girl.

Jag drömde om dig inatt. Att jag kom hem till dig, först blev du lite irriterad och undrade varför jag var där, men sen blev du lika gullig som du brukade vara förr. Vi myste tillsammans, sov tätt ihopslingrade och sen dagen efter kommer din mamma som du inte träffat på länge. Jag blir nervös och tänker först gå men blir istället medbjuden att äta pizza med er. Mycket trevligt men mindre trevligt då jag vaknar och inser att allt var en dröm. Jag som var så lycklig för en kort stund, med dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag drömmde om att Bon Jovi skulle komma till Kirunafestivalen!
Det var nog likahemskt för mig att vakna! Bon jovi är ju braaaa

Anonym sa...

Jag ville vara lycklig med dig för alltid.... men det ville inte du... och jag är säkert inte ens den du drömde om...