lördag 6 december 2008

Now you wouldn't believe me if I told you, but I could run like the wind blows.

Ingen backe igår.. Rymdes inte med i bilen, men men.. kanske imorgon. Mañana, mañana, då får jag se vad det blir. Jag har ju inte anmält mig till julbordet. Orsak? Pengar för det första, vilja är det andra. Sen så är det ju så att jag är en grön, hårig varelse som inte gillar julmat så mycket och kallas även för Grinch. För en grinch är precis vad jag ibland kan känna mig som, helst nu kanske, när jag avskärmat mig lite från folket denna vecka. Låst in mig på mitt rum, försökt sova bort smärta och problem. Utan resultat. Har till och med nästan varit osocial genom mobilen!?

Ingen sovkompis inatt. Får min kudde för mig själv, hela täcket och ingen som ligger och pratar. Lite tråkigt faktiskt. Det är som värt det även om det blev så att jag var uppe till sent igår natt och fick ha Snobben och kanin som kudde.

Hade innebandyträning på Hjampis idag, eftersom vi ska ha matchen där på söndag. Gick sådär, inga västar och alla hade svarta tröjor. Plus att jag haft migrän idag. Men träningen är livet, mitt liv, därför tränade jag.

Hade mycket trevlig kväll i vilket fall, trodde inte det från början. Du har vunnit min vänskap genom massor med honung! Fast vänner var vi ju innan också, men ändå.

Inget nattprat blev det ikväll heller, om isbjörnar och dyliga ting. Synd tycker jag! Sakna.

Steffo hade visst drömt att x hade lagt till honom som vän på facebook och att han sen skrivit med x. Han berättade det först som om det hänt, på riktigt. Ja, jag blev sur! Det är väl klart... När det handlade om x, så är jag väl lite känslig..

Är jag verkligen så värdelös som jag känner mig?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du inte är värdelös!!

Anonym sa...

"Sen så är det ju så att jag är en grön, hårig varelse som inte gillar julmat så mycket och kallas även för Julgran! haha så ska det vara ;)
Varit osocial är fan i mej sant! vad e de me dej tjejjen? Du svarar inte i mobilen och inte heller på msn. Jag börjar ju bli orolig. haha jag kan ju inte vara din sovkompis varje natt ;) + att du blir lite irriterad när man inte kan vara tyst till 5 på natten typ ;) haha honung var ju nått nytt :O jag hatar honung :S men jag vet att du inte kan motstå att bli kliad och masserad ;) haha du gick ju på det att det var på allvar (dedär sista) haha ofta jag vill skriva med henne. Men hörru! hör av dej föfan ;) saknar ju dej! pusstja.


PS: Stop waiting, start living!

Anonym sa...

Vem har gett tening! Jag vill också ha tening ju.. Ge mig ;D