torsdag 4 december 2008

When I got tired, I slept. When I got hungry, I ate. When I had to go, you know, I went.

Vad är det med mig..? Sover och tränar, det är vad jag gör om dagarna egentligen. På natten är jag sömnlös. I natt vaknade jag tre gånger av att jag hade ont. Ringde B-O imorse och sa att jag hade ont och stannade hemma. Somnade om och sov, sen klev jag upp och gjorde färdigt läxan i samiska. Den var knäpp...

Fitts tycker jag om. Som kommer på natten med en kram och lite sällskap. Har fått lite annat sällskap nu också i form av gosedjur, mysigt, nu slipper jag krama liggunderlaget. Jag vill ha en sovkompis! Ring mig...

Hoppas på Luossa ikväll, innebandyträningen är flyttad till imorgon så. Nej nu ska jag lägga mig på sängen med Snobben och fortsätta tänka lite i min ensamhet... Snipp snapp snorum

Inga kommentarer: