tisdag 2 december 2008

Just if you're ever in trouble, don't be brave. You just run, OK? Just run away.

Trött idag, var uppe till kl 6 imorse pga en söt anledning.

Steffo kom och väckte mig, jag som sov så skönt..
Sen blev det slaaaalooom! Som jag längtat! Testade hoppa lite men fegade lite för det var ju trots allt första åket. Testade boxen för första gången i mitt liv också, ramlade då jag skulle göra 90 grader men sen de andra försöken stod jag upp åtminstonde. Nästa gång blir det att ta mer fart.
Tycker det gick riktigt fint med min 50kronors utrustning!

Nu sitter jag och nöter Slow dancing in a burning room. Hon har bra musiksmak den dära.. Imorgon skola, hojja, orkar inte, vill sova! Grattis Jenny till bebisen också!


Och nej, jag älskar dig faktiskt inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska vara försiktig i backen! ;)