tisdag 16 december 2008

Mama said not to be taking rides from strangers.

Tandisläkare igår, sista gratiskollen. Det tog tre minuter, högst! Satte mig och fick göra röntgenbilder av tänderna, sen petade tandläkaern lite på varje tand. Sen sa han bara att allt såg perfekt ut och att jag fick gå och fortsätta sköta om mina tänder så bra. Jag satt som vanligt kvar i stolen tills den hissats upp helt, det är mysigt. Tänkte att jag haft tur, aldrig haft hål eller ens tandsten. Sen gled jag ur den och körde till Jennifer. Hon är sötast, saknar henne. Där åt vi hampis och sen körde jag hem.
Just ja, var förbi doktorn också. Vila måste jag nu göra resten av året, hur nu det ska gå. Vill inte. Snowboard till helgen funderar jag på ändå, måste ju passa på! Jag som tänkt åka massa skidor med hundarna över jul också... Det tyckte inte farbror Doktorn lät så bra. Han sa bara; vila, tv, smärtstillande.

Jag har massor av slem i halsen, det är mindre trevligt. Hostar så jag tappar andan inbland och så jag nästan spyr ibland. Ikväll ska jag mysa i vilket fall.

Det känns lite konstigt, när vände allt? Förut så var jag, ja vi ska inte gå in på det, och nu är jag i en heeelt annan sits. Var det i gymnasiet? Var det nu efter gymnasiet? Var det nyss eller imorgon? Förvirrande...
Nu ska jag gå och laga middag, mums jag svälter. Köttfärs och spagetti!

Hejdå världen!

Inga kommentarer: