tisdag 9 december 2008

Nobody gives a hunky shit who you are, pus ball. You're not even a low-life, scum-sucking maggot.

När ensamheten smyger sig på kommer alla tankarna tillbaka. De går bara inte att stoppa. Det är så mycket jag har att göra, borde göra. Men jag vet inte knappt hur jag ska göra hälften av det, varför föds man inte med en handbok i hur man ska klara av sitt liv..? Sarah sa att hon skulle komma förbi med mina resterande saker men hon har visst tänkt att jag ska svälta för hon har inte kommit än. Samma med de andra... "Jag måste komma och hälsa på dig!" Visst, gärna, men var är de? Inte då här... Och nu har det gått, få se, två veckor sen jag flyttade. Skulle nån sakna mig om jag bara försvann? Det kan jag undra ibland.
Världen är liten, javisst. Alla känner alla och säger man a har man enligt rykte sagt o, härligt är det! Man sparar ju på ord och slipper ge folk ett eget intryck på en så man har tid för annat. Orka ens bry sig, nej? Inte mer än så här i alla fall.

Hade trots allt en bra helg. Labyrinth med mina regler, Sex and the city och pizza. Jag kan inte laga mat, och när jag kan, då bränner jag mig på stekpannan. Jag har även bevisat att jag bokstavligen kan sova som en stock. Efter två säsonger fick det räcka för denna gång och vi studsade iväg till Coop och pizza. Katti är en underbar person. Har nästan lärt mig hur man hittar på Lompis nu.

Nu är det typ bara 2-3 dagar kvar! Blandade känslor men hojja, det ska bli härligt.

Inatt förklarade jag min superbra teori att allt är släkt med varandra för Sussi. Släktskapet mellan ost och en gam är ju självklart! Eller hur? Släkt på två håll dessutom.
Slusk ikväll, det ska visst komma hit "massor av skitsnygga brudar från Göteborg" så alla ska dit. Börjar känna av halsen så jag hoppas på att inte bli sjuk, inte nu. Vilar idag med film och godis. Kul att det i alla fall är en som uppmärksammat att mina rubriker är quotes från en av mina favoritfilmer!

Puss Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

aw söt du är, du är också en helt otroligt underbar person. :) kram på dig

Anonym sa...

haha skitsnygga brudar my ass... var typ 4 stycken. puss take care