torsdag 1 januari 2009

I'm sorry I ruined your New Year's Eve party, Lieutenant Dan. She tasted like cigarettes.

Nytt år, nya händelser, nya människor att träffa och nya glädjestunder och sorger.
Tillbringade nyår i Saxnäs, träffade massor av känt folk så jag hann inte ens hälsa på alla... Alltså jag gillar inte att såra och har svårt att välja ibland även om jag kanske inte ens vill välja. Vilket resulterar i att kanske de blir mer sårade i längden. One word about that, player.

Pratade ett tag med söt innan jag höll på frysa ihjäl och gick in. Sen efter jag lagt mig och pratade i mobilen med Katti så fick jag panik, en till ringde och det var ingen jag precis väntade mig skulle ringa. Nånsin igen.

Roxy var livrädd hela kvällen, hela natten. Låg och skakade och dreglade. Sen somnade hon av utmattning runt kl 4-5 så då kunde även jag somna. Stackarn... Mio är cool.

Idag har jag packat, åkt skoter och filmat. Letade reda på min snowboard som var kvar på mitt gamla jobb, fick lite panik där då jag inte hittade den här hemma. Men imorgon tar jag den och massor av annan packning under armen och drar. Matcher i helgen! Tagga tagga. Hoppas nyckelbenet håller nu för nu har jag verkligen vilat det så det ska läka.

Hejdå Klimpfjäll. Hejdå familjen. Hej Kiruna. HejHejdå Pajala (vi ska mosa er).

Inga kommentarer: