söndag 14 december 2008

Mama says they was magic shoes. They could take me anywhere.

Du kör bil, ensam mitt i natten med musik som ditt enda sällskap. Du kör längs en snöig vinterväg och du passerar en skylt där det står Klimpfjäll. Vägen över fjället är inte öppen utan så mycket längre än så här kommer du inte. Du kör runt i den lilla, tysta byn och plötsligt ser du ett livstecken. Ifrån ett stort, rött hus lyser det ett sken från köksfönstret. Du kör närmare och stannar, tittar in och se en svartklädd filur stå och sortera bort bananerna från sina flingor denne ska ha i sitt fil. För det är ju helt normalt att göra mitt i natten, eller hur?

Bra helg i alla fall, trots sjuk. Omhändertagen på Lompis och en mycket trevlig kväll. Sen Sex and the city, sen ja... Tror du på tankeöverföring och på knäppa likheter? Lika bra du börjar!

Tycka om, en sån enkel sak, sånt litet ord. Men oj vad det kan vara komplicerat ändå!

Kommer någon sakna mig nu när jag är borta? Kommer någon se att jag har gått?

Mio min Mio <3
Det var en Nice ReThörn
Nu är jag borta, borta, borta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

i will miss you :)

Anonym sa...

Jag saknar dig alltid :P <3