söndag 28 december 2008

Her dream had come true. She was a folk singer.

Ännu en dag har förflutit. Jag gillar filmkanalerna på tv har jag kommit fram till! Men tur att vi inte har dem jämt, då skulle jag fastna vid tv:n. Även om vår tv är väldigt trevlig nu, när vi köpt en ny så skulle jag nog ledsna.
Träningsabstinensen har börjat bli stor nu. Saknar innebandyn men som tur är så är det mindre än en vecka kvar nu tills jag får förhoppningsvis spela igen! Promenad med Mio, Roxy och Filip har det blivit i alla fall. Det är väldigt halt ute, helst igår. Det upptäckte jag vid flera tillfällen som när Filip fick putta på mig för att jag skulle ta mig från gården. Jag gled bara bakåt. Sen var vi så gulliga och gick armkrok och stapplade runt vid macken, som ett sött gammalt par, haha!

Fem dagar kvar nu, tiden går sakta men säkert framåt!
Varför i hela Fritjofs namn är Sverige ett så guds förbannat avlångt land?

Dagens låt jag är beroende av är följande: Long Nights med Eddi Vedder från Into the Wild

Inga kommentarer: