söndag 30 november 2008

Dear God, make me a bird. So I could fly far. Far far away from here.

"Det är nånting i mig som får dåliga saker att hända..."

Igår klev jag upp 5, åkte strax efter 6 till Piteå där vi skulle spela vår match mot Öjebyn. Dagen var rätt okej även om vi förlorade. Jag fick i alla fall spela en del så jag är glad över det! Gjorde en snygg glidare där över golvet också, mindre bekvämt. Ska prata med en av mina tränare imorgon (måndag) så lite orolig över det men förhoppningsvis går det bra...
Sen, FEST. Vilket var sådär.. Skulle inte hoppat om jag vetat vem jag skulle hoppa på där mitt i röran. Och nu menar jag inte bokstavligen hoppa. Kände dessutom inte av nåt av alkoholen...

Idag blev det så att jag spelade streetbasket inne på stadshuset! Inte varje dag man får chansen till det. Sen drog vi basketkorgen till kansliet efter vägen. Stoppade lite trafik och så. Det var kul.

Bio på kvällen, svensk bögfilm, Patrik 1,5. Haha, den var rätt kul ändå. Popcorn överallt blev det och sen totaldiss av x. Men varför bry sig... Egentligen...

Nuuuu är Jenny på BB! Väntar, väntar, längtar...

Jag vet inte om det är nyckelbenet som gör ont nu igen. Eller om det är nåt annat, för det strålar som i hela axeln. Men det känns konstigt. Inte som det andra, det är ett hack i det. Och en bula. Men enligt röntgen är det helt! Jag tror på den, då får jag träna.

Inga kommentarer: