söndag 2 november 2008

Halloween och Luleå

Fredag
Tentan gick dåligt, omtenta?
Fest på Lompis med Katti, Ello, Ellan, Malin mfl. Kul men sen kväll med bra och dåliga händelser.

Lördag
Väckt av innebandytränaren. Hälsade på Malin. Missade bussen hem pga spelet Rock Band på Elgiganten men fick skjuts hem av en schysst tant. Halloweenfest på Slusk. Kom på att jag skulle sminka hela ansiktet i sista sekunden och blev Gene Simmons. Faktiskt lyckat! Fick hjälp av Vlad Tepes Dracula och Jack Sparrow med sminket. Också sen kväll.


Söndag
Efter en timmes sömn stack jag iväg till sporthallen i full fart i tron att jag var sen. Men i stället var bussen sen. Sov hela vägen till Luleå, såklart!
Spelade mot Luleå City, vi ägde spelet men nåt gick snett och vi förlorade ändå. Killarna vann i alla fall sin match och vi tjejer fick vår vilja igenom och åt på Max i stället för McDonalds.
Tänkte sova på vägen hem med men filmen som tittades på i bussen gjorde mig pigg som en mört och arg och ledsen. Handlade om trafficing och är inte en film jag rekommenderar. Sen skrattade vi bort över 10 mil och pratade en massa skitsnack! Jättekul!
Nu ska jag sovaaaa... Skola imorrn.. Får se om jag alls ska gå denna kurs, ska kolla in den i vilket fall.


Saaaaknaaar dig :(

Inga kommentarer: