onsdag 5 november 2008

Jag finns, därför är jag men vad är om det inte finns?

Alltså jag brukar väldigt sällan bli rädd eller så och vet att det oftast har en naturlig förklaring och att om det inte har det så är det nåt jag ändå har varit bekväm med.. Men igår..
När jag låg i sängen och skulle just somna så råkar jag just kolla på dörren och då stängs den av sig själv säkert 10 cm fast överkastet låg mot och det borde gått trögt.
Men jag tänkte, "okeeej men det är säkert ändå inget". Sen skulle allt varit någorlunda lugnt om inte det kändes som om nån öppnat fönstret och att det kom in kall, klar luft mot mig. När jag kollade var allt stängt och inget borde dra. För första gången så känner jag mig faktiskt väldigt illa till mods! Hujja...

Får se om jag lyckas sova inatt, kom och håll mig sällskap

Inga kommentarer: