onsdag 19 november 2008

Someday things might go right for me

Nej det här var inte kul... Min innebandyklubba gick av idag på träningen och vi har match på lördag mot Kalix... Åååh, nu måste jag ju köpa en ny, jag som inte har råd! =(

Annars gick båda mina träningar ikväll bra (ishockey och direkt efter innebandy). Imorgon är det armbrytning, innebandy och ultimate frisbee. Nejdå, jag tränar inte alls mycket!
Skola imorgon också, seminarium på en bok med dikter. Vaaa!? Vad ska man säga om den egentligen, och vad ska man skriva om den?

Sen så går väl inte mycket som man vill just nu för tillfället... Skitsnack hit och trubbel dit.

I alla fall, GRATTIS Steffo på din 18årsdag! För klockan är äver 12 nu, lalalallala

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det klubban du hade här i Vilhelmina? Isåfall har den varit med om mycket!!!

Anonym sa...

Det är jag som är anonym, hihi!! Jenkan!

Anonym sa...

Nej det är en annan klubba! Nåå men puss på dig :]