onsdag 26 november 2008

Night Comes On

Kom nyss hem, har varit först på spel- och fikakvällen som anordnades på Slusk. Trevligt faktiskt. Gick med Lisa och Steffo till Skyttegatan B för att kolla på mitt rum där, yes, jag hämtade nycklarna å fixade allt idag. Fitts skjutsade mig till Kiruna Bostäder. I alla fall så blev Lisa, jag å Steffo rätt blöta för världens snökrig startade. Jag hade snö överallt kan jag meddela om, ögonfransarna gjorde helt egna små snöhögar där. Det var kul! Mysigt sen med te och prat med "monster"Lisa som inte är så monster-lik alls. Egentligen.
Rummet var fint också, finare än jag väntat mig. Det kommer bli bra, får nog hjälp att fixa det fint också...
Imorgon blir det flytt!

Hoppas även att jag kan träna imorgon, tagga innebandy! Har införskaffat mig ny klubba också så. Måste fixa en böjning på den också när jag får tid...
Nyckelbenet gör lite ont fortfarande men natten läker har jag hört så kanske kanske det är bättre imorrn.

Borde även plugga... Orkar inte! Tenta på fredag, vill klara den... Borde även plugga mer samiska...

Nu är jag trött, hoppas på att få sova... Gonatt världen!

Inga kommentarer: