lördag 22 november 2008

Det gör ooont! Men det går...

Gårdagen var okej, Steffo hade ordnat det jättebra! God mat också, mums.
Sen hann jag med både Babylon och Ferrum, armen bara hängde men jag hängde med!

Vaknade, klev upp, testade att gå på hockeyträning. Vadå? Axeln kändes ju bättre och doktorn sa jag fick träna. Får ja, men kan upptäckte jag, nej...
"Eeeh kan jag få hjälp att knyta mina skridskor och ta på mig tröjan?" Lite pinsamt, lite akward.

Sedan till Sporthallen för att kolla matchen. Mitt lag mötte Kalix, otrolig match måste jag säga! Jag räknade skotten på mål och sen åt jag varmkorv med bröd. Det slutade 6-7 till Kalix.

Nu pratar jag med Jenny i mobilen, snart kommer hennes bebis! :]

Det går inte att undvika saker hela tiden, ibland måste man våga möta världen och verkligheten. Undvika är inte alltid det bästa och det mesta brukar ändå förr eller senare komma fram.

Inga kommentarer: