torsdag 27 november 2008

Sometimes, I guess there's just not enough rocks...

Jag tror jag ska skaffa en vana att snömula mig själv så fort jag går ut. Jag vet ju ändå att det kommer att hända ändå inom kort. Om jag går med någon då så klart, inte om jag är ensam. Det skulle vara att ta steget lite för långt ändå...

Jag var på innebandyträningen idag, lyckades träna! Lite smärta men hela träningen var som seg så det gick. Kändes skönt att äntligen få springa i alla fall. Tror jag kanske måste dra ner på träningar.. Så det blir en om dagen med vissa undantag och kanske en till vilodag. Nu är det lite galet. Innebandyn prioriteras!

Jag och Steffo har flyttat mig nu! Eller inte mig, mina saker till Skyttegatan B där jag numera bor. Hälsa gärna på. Men bara om ni är snälla. Eller har korkar mellan tårna och sirap i fickorna. Eller heter Bengt-Lars.

Pluggdag imorrn. Sen träningar! Armbrytning. Innebandy. Frisbee. AIF. Det är min klubb!

Jag är dryg. Nu ska jag lägga mig... Soova :]

2 kommentarer:

Anonym sa...

prepare to be 0-ad nån gång nästa vecka





Din beundrare ;)

Anonym sa...

oh no... jag trodde nollningen var över!