torsdag 30 oktober 2008

You practice, you get better, you fall, you raise again

Igår, onsdag, var jag först på nån loppis, överskottsbutiktjosan där jag hittade... ingenting... Jo, en för lång, gammal hockeyklubba för 5 kr och en present till gullgubben. Pratade sen i mobilen resten av tiden vi var där, nämligen 45 min. Sedan, tro det eller ej! Så pressade vi in oss i bilen tillsammans med en stor hylla som H-M skulle ha. Den tog upp hela baksätet som veks ner och hela bagaget. Vi var fem personer, FEM, behöver jag säga att det blev trångt..? Jag satt nere på golvet bakom förarsätet, resten fram. Steeeek!

Sen har jag tränat arslet av mig! Först ishockey och direkt efter det innebandy. Idag var det först innebandy, sen ultimate frisbee. Har nog gjort illa armbågen och har skrapat upp halva mig på golvet.
Var hos Steffo hela dagen, plugg och kollat på kläder inför i helgen. Resultatet kommer senare! Följde honom till OkQ8 för att hämta hans nya stereo, hans morsa var där och väntade. När hon fick syn på oss vände hon ut från macken och gapskrattade. Kan det berott på mig? Sen lekte jag Matrix:

Tenta imorgon på Turistkunskap 1, kommer gå åt Pajala... Önska mig lycka till men fråga inte efteråt hur det gick om jag inte klarade den.



Godnatt

Inga kommentarer: