fredag 23 januari 2009

Sång i buss på villovägar

Alltså igår gjorde jag det igen! Jag halkade in på nåt nytt, denna gång boxning. Stod och pratade med nån snubbe sådär som bara jag kan och så kom tränartjejen där och sa att jag fick vara med. Jag: eeeh nja jag vet inte jag... Hon: Kom igen! Det är kul, du kan ju vara med ett tag i alla fall.
Så jag var med såklart. Efteråt så kom hon fram till mig och sa att hon trodde nog det skulle bli en boxare av mig medan jag stod där fortfarande och: Eeeh jag.. nja... Sen släckte hon och gick och jag blev tvungen att jäkta hem för att byta om till innebandyträning.

Idag tänkte jag vara fri från träning men det slutade med att jag sprang omkring på Hjampis barfota och i långkalsonger för jag hade inget annat. Kändes lite dumt men jag kanske var söt i vilket fall? Nu har jag duschat så jag luktar riktigt gott, mmmm. Ikväll blir det nog mys eller fest, först mys i vilket fall på A med de tre musketörerna (?). Är dessutom numera kändis på rödluvans blogg haha.

Miiiiiiooooooo!
Om jag ropar och saknar tillräckligt så kanske han kommer?
Min lilla kluns <3

1 kommentar:

Anonym sa...

haha me <3 bilden på dej =)
du vet vilken jag menar hahaha