söndag 11 januari 2009

I can ride my bike with no handlebars

Nu börjar jag bli en aning less... Gick och beklagade mig en aning för Lisorna, grät nästan en skvätt men sen fick de mig på bättre humör igen. Bra att prata med dem, tycker vi går rätt bra ihop, jag är ju wannabe-Lisa så som nån (?) sa i helgen.
Helgen var himla kul i vilket fall, känns så skönt att få träffa alla igen. Saknat. Massa roliga händelser också med skratt. Hann även med liiite döden snack innan Ferrum. Vägen dit var kul, även om jag oroade mig en aning. Där på Ferrum var det också trevligt, träffade på söt å sötast. Slogs nästan med nån gubbe där som tafsade men sen gick vi. Och som vi gick, halva Kiruna runt tror jag. Jag gick plus den kvällen ++! Gick in gratis, vakterna å inträdet brydde sig ej så jag sa bara hej å lämnade in jackan. Gratis.

Imorgon ska jag prata med Isak. Jag skrev ett sms, vågade inte skicka själv så Rödluvan fick trycka på skicka. Jag både vill och inte vill. Ångest.

Jag borde verkligen tvätta, men jag är rädd för att göra fel å så står jag där utan kläder alls. Nu har jag i alla fall kläder, om än smutsiga. Väntar på post från morsfars också, de ska skicka upp ett papper från csn som jag ska fylla i, igen. Blir irri på dem, att de aldrig kan vara tydliga utan ska krångla till allt. Jag vill ha mina pengar!

Hörde idag att de ska bo hos den jag hoppades att de inte skulle bo hos. Om jag ska träffa dem, måste jag då träffa henne? Eller går det undvika? Kanske undviker hon om hon hör att jag är med... Annars får jag försöka gå dit ändå, visa att I don't care. Punkt slut.

Inga kommentarer: