måndag 19 januari 2009

Här kommer lyckan för hundar som oss

Hur man blir på bättre humör:
Sova hos Steffo och lära sig spela gitarr med ackord. Se en bra film och prata om allt och inget. Gå och shoppa massa märkeskläder och få rea på redan 50% rea. Träna styrka hemma (är för blyg för gym). Träna armbrytning om ett tag, halv sju närmare bestämt.

Det jag köpte idag var följande: två t-shirts, två kepsar, 11 klistermärken, en plånbok och två par trosor. Det skulle ha kostat ca 1600 kr men jag fick 1000 kronors rabatt så jag har nog råd med Stockholm i slutet av månaden ändå. Nu väntar jag på att Fitts ska bli klar med min mössa och så vill jag ha skor. Och en jacka. Jag vill ha allt, ett nytt liv! Ge mig.

Fick ett mail till idag från Diana. Hon kanske är intresserad ändå, hoppas. Jag vill ha jobb. Vet inte om jag vågar säga vad det är angående. Får se om jag säger sen, beroende på hur det går.

Jag måste lägga av nu, seriöst, jag blir bara sårad och ledsen. Jag är utvecklingsstörd, eller nej inte egentligen men ah... It's only emotional. Fade away, maybe tomorrow, maybe today. From the sorrows. Dags för att vara glad och bekymmersfri tycker jag! Nu ska jag gå och spegla mig lite till och kanske lyfta lite mer tyngder men inte framför spegeln. Jag ska bli starkare, jag måste bli det. Jag ska vinna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Shoppa lite till mig oxå du som verkar så rik :D

Roxxy sa...

Rik!? haha nä jag är en fattiglapp ;)

Anonym sa...

"Dags för att vara glad och bekymmersfri tycker jag!"
"Jag ska bli starkare, jag måste bli det. Jag ska vinna. "

SÅ ska de låta tjejjen!
Jag är stolt över dig! puss

Anonym sa...

Haha, jag ska då köpa mig ett nytt liv på ikea =P Som byggsats så att jag kan bygga det som jag vill...