fredag 24 oktober 2008

Fantomen säger "drick mjölk så blir du stark", ska jag dricka ett helt paket som uppladdning inför imorgon om ens DET räcker?

Idag var jag ledig så jag tog sovmorgon, skööönt. Sova är helt klart min hobby! Tittade lite på samiskan men det gick sådär.

Fixade mig i stället och gick ut en sväng på stan och fikade. Sen fick jag sms av Mika och fick liite bråttom, hade då nämligen bara en halvtimme på mig att gå hem, hämta kläder och sen på hockeyträning. Kom faktiskt i tid för en gångs skull men inte till så stor nytta eftersom träningen blev inställd, som tur var fick vi i alla fall veta det innan vi tagit på oss all utrustning. Funderade på om jag skulle på fotbollen då i stället men gick hem och åt i stället.

I now pronounce you Chuck and Larry
Så är namnet på filmen jag tittat på ikväll, roligare än jag trodde den skulle vara! Adam Sandler är i och för sig en väldigt bra skådis.

Imorgon är det dags! Dagen bör börja med att telefonen ringer och jag vaknar eller att Steffo hinner före hit och väcker mig om han nu tänkt göra det. Då är klockan runt sex på morgonen och jag ska börja göra deltentan i samiska. Kl 11 ska jag helst vara färdig med den för då ska jag vara på sporthallen. Mellan kl 12-14 har vi match mot argentum och INTE Argentina som det står i Annonsbladet. Ingen landskamp här inte utan bara en vanlig innebandymatch i div2. Uppmanar alla Kirunabor och de som kan komma att komma!
Efter matchen har jag lite tid till att fixa det eventuellt sista med tentan och sen blir det smått och gott med laget.

Har fixat så jag får upp lite mer saker hit till Giron! Så jag har lite mer att välja bland av mina kläder och får egna skridskor, sovsäck och liggunderlag.

Nothing compares to you...

Nu ska jag ringa till
en söt Nathalie
och sen sova.
Puss på er!

Inga kommentarer: