torsdag 16 oktober 2008

Åh typiskt...

Kan inte jag bara få ha det bra ett tag? Behöver inte rusa iväg och in i nya saker hela tiden utan kan bara vara lugn. Men nej, alltid en massa saker jag vill göra och utforska. Alla dessa förhoppningar som antingen grusas eller att jag halkar helt iväg åt Pajala. Slutar alltid med att jag står där bredvid och bara ser på. Kanske även sårad om jag nu ändå vågade hoppa utan att lyckas.

Nej nu ska jag vara glad!

Har haft föreläsning idag, lite smådryg men satt och lyssnade på Mp3 med Stefan, antecknade lite ibland ;) Fick ju så mysigt uppvaknande i morse. Halv sju bankar det på dörren och Stefan kommer in. Efter ytterligare en stund av prat och sånt går han och Emma iväg. Kvart i nio vaknar jag igen av att dörren smäller igen, Stefan som kommer in i rummet, så klart! Nästa sekund får jag en kudde i huvudet och Stefan tycker jag ska kliva upp. Det tycker inte jag så jag somnar om till hans höga musik och en massa kuddar på mig, sköönt. Vaknar sen av Emma och Stefan som tycker att jag ser väldigt mysig ut att ligga ovanpå. Men allt var ändå på något sätt mysigt :)
Tre träningar idag, har avklarat en, armbrytningen. Får åka på tävling till Storuman den 13e december om jag vill! Kanske ska testa på det om jag har tid och möjlighet, det kan ju inte gå värre än att jag förlorar.
Kommer inte på mer att skriva nu för tillfället.. Får se var jag ska sova inatt..

Over and out

Inga kommentarer: