torsdag 23 oktober 2008

We can all make an impression

Testade att vara med på en hockeyträning idag, det gick bra och det var roligt. Riktigt, riktigt svettigt men jag lärde mig att tvärstanna åt andra hållet. Bra av mig att följa Lisa och Mikaela även om jag missade innebandyträningen.

Kom till lägenheten som var full av folk. What the fuck!? kanske ni tror att jag tänkte men faktiskt inte för det var faktiskt planerat i förväg. Att vår syjunta skulle hålla till här på Terassgatan 9. Syjunta? Ja vi är faktiskt några som gillar att träffas och pyssla tillsammans, lära av varandra och få idéer. Sticka och virka är väl vad de flesta håller på med men även att rita och måla går. Jag håller på med ett hemligt projekt som jag dessutom tror kommer att bli för liten när det är färdigt...

Jag har köpt ett par nya skor! Svarta och hala, inga vinterskor men jag ska ha dem då och då ändå!

Inget Narvik men kanske övernattning i skogen imorgon. Men har ingen sovsäck så jag får låna en av Steffo. Men har ingen ryggsäck och det där heller men kanske jag följer med ut ändå. Kan behöva komma ut lite, saknar fjällen! Kan också behöva få komma ifrån lite här och kanske få kunna lägga ner tankarna en aning. För det går inte alls i den riktning som jag hoppas på..

~Sluta hoppas~

Inga kommentarer: