måndag 27 oktober 2008

What's in your head, in your head...

Först vill jag börja med att gratulera Tobbe på sin 18 årsdag! Hoppas du fick en bra dag och en trevlig kväll, både jag och Gunga Fullt HB saknar dig ska du veta.

Börjar utveckla ett beroende av låten Zombie med The Cranberries. Okej, jag erkänner... Jag är periodare när det gäller musik ibland. Missbrukar de låtar jag inte kan släppa tills jag hittar en ny. Så nu lyssnar jag konstant på Zombie med lite undantag för några Amy MacDonald's låtar.

Redovisningen idag gick braaa, fast jag var klar med den i sista minuten med att fixa färdigt min presentation. Åt lunch på Safari med SnyggJocke, Dansken och Anneli.
Gullgubben var förbi en sväng ikväll innan hans träning, fick fler låtar till FoF.

Ibland fastnar vissa människor i ens liv bara. Man kan ha bråkat, gråtit och skrattat tillsammans. Älskat varandra, kanske fortfarande gör. Man kanske har varit tillsammans och fortfarande är vänner. Det känns bra i vilket fall, att ha de människorna när man behöver dem. Finns också de som man kanske inte har kontakt med längre, men som man vet att man kommer träffa på igen och fortsätta där man slutat. Saknar...

We are the youth of today
Change your hair in every way
And we are the youth of today
We'll say what we wanna say
And we are the youth of today
Don't care what you have to say, at all...

1 kommentar:

Anonym sa...

Djup du blev där på slutet. Men ack så sant.