lördag 18 oktober 2008

Trögdag idag. Eller rättare sagt en full dag. Bokstavligen! Men det var stundtals väldigt trevligt igår. Dessutom vann jag ju Limbo-tävlingen för tredje gången nu! Börjar kanske bli lite kaxig??

Fick mms av morsan idag, hon är hos mormor och morfar.
Mio hälsar på deras katt, vem som riskerar sitt liv går att diskutera.
De sitter och tittar på varandra så fort de har chansen.



Pappa har fått skjuta älg, yippie! Det har mammas jaktteam också så alla är glada. Särskilt Mio som fått fyra klövar att stoltsera med och ligga och vakta.

Har fixat den gamla julkalendern Sunes Jul också som jag ligger och tittar på, skrattar ihjäl mig åt vissa saker! Som när Sune fantiserar om vad Sophie har köpt till honom i julklapp. "-Eller två skruvar och ett hyllplan till bokhyllan Einar. -Tack Sophie, två skruvar och ett hyllplan till bokhyllan Einar! Preciiis vad jag alltid önskat mig! -Men där ljög Sune, det här hyllplanet passar ju inte till Sunes bokhylla för den heter ju Conny."

Varför händer aldrig det som man vill ska hända? Jag vill jag vill JAG VILL men nä.. Olycklig.......... :(

3 kommentarer:

emnordh sa...

vad vill du ska hända?
olycklig..?

Snurresprätt sa...

Roxxys blogg - är den bästa
HEJA HEJA HEJA BLOGGEN!

Roxxys blogg - är den bästa
HEJA HEJA HEJA BLOGGEN!

MVH Snurresprätt
Bloggarnas första manliga cheerleader

Anonym sa...

Ibland händer inte det man vill ska hända, just för den anledningen att någonting ska hända. Bara inte det man tror =)
Om det där inte blev för stökigt att förstå?

Hm.