onsdag 8 juli 2009

Piece of me

Helloj. Har inte haft mycket tid till datorn och helst inte bloggen nu på ett tag. Kalvmärkningarna har börjat så det är sena arbetsdagar. Fast egentligen är det ju nätter. Det är riktigt trevligt faktiskt, får träffa vänner och släkt man inte ser så ofta. Stina har hittat hit från Göteborg äntligen och igår så hjälpte hon mig och farfar. Veronica är också här uppifrån Kiruna, det är trevligt.

Igår var det en bussolycka, idag går livet vidare för alla oss andra. Utom en. Hur blir det nu?

Nu ska jag gå och gräva en grav... Men vet inte riktigt vart, det är inget ställe som känns riktigt som känns Wow här passar det verkligen bra. Jag saknar dig så jag går sönder.

Nu går jag verkligen sönder också
Bit för bit
*Les Club*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har hänt gumman?

Roxxy sa...

berättar sen, testade ringa dig nyss men det var bara mobilsvar :( puss älskling