onsdag 29 juli 2009

Chill Out

Efter många påtryckningar och mycket tjat så uppdaterar jag nu min blogg! Så jag hoppas du är nöjd ;P I alla fall så har jag nu skaffat mig en bilddagbok, fråga mig så får ni namn och lösenord om ni vill kolla.

Sammanträffande är så otroligt sjuka ibland. En chans på miljonen liksom. Hur i all världens namn kan den där lilla miljonte chansen hitta just mig? Varje gång?!

Håller på fundera lite på hösten, svårt. Vad är egentligen en arbetsterapeuts arbetsuppgifter?

Lyssnar lite på en låt jag fick tidigare idag, den är bra. Hade inte hört den förut och bra text också. På tal om ingenting så blev jag sugen på glass nu, eller nybakta bullar. :)

Jag ska snart till Marsliden igen har jag tänkt också. Måste passa på att träffa folk. Fick kramas med min Milla i helgen i alla fall. Köpte nytt bälte och nya solglasögon också! Grönt och orange, såklart.

PUSS hej, leverkorv ;P

1 kommentar:

Milla sa...

Det var trevligt att kramas med dig också ^__^