tisdag 14 juli 2009

Lugn kväll ikväll

Du förstår inte riktigt hur det ligger till va? Vad för slags skit jag får ta på grund av dina handlingar som jag inte kan rätta till. Du påverkas inte alls av det utan det är jag som får ta smällen. Jag vill inte bråka med någon och vill inte att andra ska bråka heller. Sedan att du tror att jag kan göra precis hur som helst men inte kan det för jag har saker att ta ansvar för. Precis som du. Du tror kanske att jag inte jobbar? Att jag inte har någonting för mig någonsin utan bara kan släppa allt då det passar dig. Dags att vakna.

En dag här så tittade jag på tv och så var Kevin Bacon med. Jag ba: Hur kan man heta Bacon i efternamn? Sen.. så kom jag på att jag heter ju Blind... Så lätt att döma andra innan man tänkt riktigt. Bra att tänka en gång till och kanske se det från en annan sida.

Sååå avis på Maria nu som är och tittar på Britney Spears!

3 kommentarer:

Anna sa...

Ville bara kika in och säga hej :) Hoppas märkningen går bra (om ni inte redan e klara) och att det inte är för varmt för er...eller kallt ;)

Kram

Anonym sa...

vafasen, jag heter ju persson i efternamn.. det är väl ändå för svensson och pinsamt? T_T jag borde skämmas :(

Milla sa...

"Jag vill se, Camilla Winka", en klassiker jag alltid kommer att höra ;D