fredag 10 juli 2009

Strike a Pose


Jag har fått en digitalkamera av mamma och pappa! Perfect, precis vad jag saknat! Kanske dags att skaffa bilddagboken då kanske? Den är i vilket fall jättefin men har inte hunnit testa den så mycket än. Hade tänkt ta med den ut idag på min promenad med Strix och Mio men det var tur att jag glömde den. Helt plötsligt så öppnade sig himmelen och det började ösregna. Det var på vägen hem och vi såg bilen men det var ändå en bit att gå och det var motvind. Det slutade med att vi var genomblöta framtill och helt torra på baksidan när vi kom fram till bilen. Vi racade hem igen, pappa ville inte ha någon kram...

Fick ett sms av Lisa idag så jag blev glad!
Annars så tränade jag lite sök med Mio idag och ikväll gjorde jag lite kola. Men kola utan Jenny känns lite tomt.

Vad gör du i 12 timmar och två minuter?

Inga kommentarer: