onsdag 22 juli 2009

20+

Började min 20årsdag med att jobba och märka kalvar hela natten. Kom hem runt kl 6 och satte mig vid tv:n ett litet tag. Lotta på bråkmakaregatan var det bästa just då så man fick lite nostalgi där. Sedan gick jag och la mig för att sova till kl 15 då jag blev väckt och åt en god middag. Klockan 18-19 kom alla gäster och totalt var det 22 som åt tårta då. På kvällen såg vi Transformers 2 uppe på "barnehagen".

Igår (måndag) var jag och mamma till Åsele över dagen. Vi hade varit uppe och jobbat med kalvmärkning hela natten men trots det så åkte vi utan sömn. Jag fick äntligen träffa Karro igen! Efter två långa år. Hon var lika snygg som jag minns henne, och lika bra :)

"Lasgo - Cry. Låten säger allt." var det en som skrev till mig en gång. Nu säger jag samma sak till denne.

Men som en indränkt korv sa säger jag också nu. "Nu ska jag sova". Så det så!

4 kommentarer:

Mamma Jessica sa...

Ja det var riktigt roligt att se dom faktiskt :)
Grattis på födelsedagen :D

Sussi sa...

Meh :( du måste ju säga när du fyller år ju!! Nu känner jag mig dum ju! Och det är ditt fel :P

Anonym sa...

dags att uppdattera igen

anna sa...

Grattis :D:D:D:D:D:D:D:D 10 år till 30:O