måndag 29 juni 2009

Mister Brilliant - Fronda

Aouf.. Världen är inte riktigt med mig va. Fick världens migrän så jag kunde inte åka till Storuman och tävla utan jag och Strix som åkt till Vilhelmina föregående kväll vände på stubben. Knarkade Alvedon som inte hjälper och sen Panodil och till slut blev det bättre. Jag var i vilket fall med Mio hela dagen. Sen kom pappa och bror hem så jag var inte ensam hemma längre.

Nu är min Katti hemma igen! Var i Jilken och jobbade några timmar idag och blev uppätna av de där små som måste ha ursprung där det går runt små röda gubbar med horn och svans. Men har nog inte ett enda myggbett längre utan de försvann. Försvunnit har inte solen gjort i alla fall utan det lyser på oss som den lyser på de små barnen i Afrika. Vilket gör att jag måste duscha 156 ggr om dagen.

Bäst: (Eller egentligen sämst men en bra kommentar i vilket fall) Jag blev plankad!
Kan säga att jag inte förstod mycket innan det kom fram att hon blivit brädad av en kille för en annan tjej.

Bara så ni vet så är jag en överkokt makaron. Och sjukt snygg. Fick veta det igår, inte av samma person då men.
Just ja! På tal om rostiga spikar så har jag i alla fall fått träffa Jen och Denutt ett tag. Även Nattis men ah det behöver jag inte säga mer om. Sjukt kul att träffa och kramas med de två först nämnda i vilket fall. Även om jag fick sand i skorna och i mössan. Ily. Du kom som en vind

Denna låt har jag på hjärnan!
Ken Ring - Trolleripalats

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick kramas :)

Anna sa...

Det är skönt med sommarväder men inte när det blir fööör hett. Då känner man sig faktiskt som en överkokt makaron.

hanna sa...

haha, jag är kär i jacob ;)