torsdag 30 april 2009

No Ceiling

Hoff, tror jag höll på svimma igår på träningen. Var tvungen att vila ett tag och sen lägga mig ned. Pratade sedan med en som jag vet följer min blogg och är nog min bästa vän genom tiderna. Han fick till och med följa in i duschen, alltså, telefonen då, inte irl. Sen gick jag och la mig, mådde inte alls bra. Hur jag mår idag? Som igår... Ont i huvudet och mår lite illa. Yes.

Fick höra att både kanske Naomi och Jenna kommer till Sverige nästa år, inte tillsammans då men båda vill försöka träffa mig och det vill jag mer än gärna! Jenna är min bättre kanadensiska hälft, vi tänker och är nästan lika men hon är aningen lugnare. Angående det så har jag skickat in min ansökan om att få åka till Canada år 2010, bara att vänta och se.

Är på bättre humör idag men det kan nog snabbt förändras pga mitt huvud. Orkar inte sitta här mer nu, ska lägga mig igen.

Kom nyss på en sak också, sa ju att mitt humör inte skulle hålla länge. Om de inte var så fittiga i huvudet så skulle jag snart vara på väg till Strömsund. Men ingen fattar som vanligt någonting så här sitter jag fast jag faktiskt ville och kämpade. Zigge McqWack(head). Det var för i år jag tränade, ofta jag sitter och väntar på nästa år nu och att de kan förvänta sig att jag kommer vara densamme. Aldrig. Inte när de fuckade till det för mig. Tålamod är inte min starka sida och ledsnar jag så gör jag det och då är det svårt att få mig back on track igen. Måste isf ha en morot.

It's time to release the hounds.

Inga kommentarer: