måndag 4 maj 2009

Två soldater, Släng en hand upp

Ut på fältet två soldater
Micken i handen
Vi är de som startade striden
Tar inte skiten
Sprider vårat budskap

Du tror att du är någon
Fast jag vet
Jag har sett igenom dig för längesen
Du är ingenting mer
Än en liten Fjolla

Det du försöker göra funkar noll
Lögner, skitsnack och falskhet
Våldtäkt?
Bullshit!
Vänder kappan efter vinden
Bara för att du ska försöka erövra en plats

Ut på fältet två soldater
Micken i handen
Vi är de som startade striden
Tar inte skiten
Sprider vårat budskap

Bara för att du ska låta bra
(hah som om du nånsin kan bli det)
Säger du fuckin skit om oss
Men jag vet ju
Sanningen, förstås!
Din lilla fitta
Vem försöker du lura?

Inte lurar du då mig
Jag vet du är ensam
Du gav mig handen, way för sent
Nu ska jag gå och leva mitt liv
Jag säger bara till er andra

Släng en hand upp
Upp i luften
Om du vill va med oss
Släng en hand upp
Upp i luften
Om du vill festa loss!

Inga kommentarer: