onsdag 29 april 2009

Kill the lights

Ååååh kan ingen skjuta mig typ nyss? Huvudvärk, mmmm, och så lite till. Perfect. Allt går precis i min väg, haha, visst. Dagens skämt.

Ska bara hämta träningsgrejerna och sedan till sportis för innebandy. Bara jag inte spyr. Men just nu bryr jag mig inte, bryr mig inte alls om mig. Som få andra gör.

För det jag bryr mig om, är en helt annan sak. Mycket småsaker som jag inte ens vet om det märks och jag är inte den som går och säger allt jag gjort i efterhand. Mycket jag gör blir inte ens ihågkommet, och jag vet inte ens ibland om det är uppskattat? Hur ska man veta om man inte får ett tack. Ändå är det jag som jämt ska förklara mig plus att jag ska ta del av saker som sägs i fyllan och som jag inte vet hur jag ska ta. För dagen efter är allt "som vanligt" och hur ska jag vara då? Bara glömma? Just nu är jag rätt förbannad även om jag försöker att inte visa det. Har blivit bra på att dölja sånt. Det är nog inte bra att göra så men när jag visat förut vad jag känner så har det slagit tillbaka på mig. Jag tar ut det på annat i stället, mig själv. Ofta genom träning.

Jag är visst en fjant, ser ut som en också. Visst. Nu ska jag gå.
Fuck you på dig med

1 kommentar:

S sa...

Du har alltid varit bra på att dölja saker..