fredag 24 april 2009

I'm Still Breathing


Är det normalt att få ångest ifall man inte tränar dagligen? Även om man t.ex. är sjuk eller har en annan orsak till att inte kunna. Det får nämligen jag ibland.

Det känns lite som om jag blir åsidosatt mer och mer, utan att kunna göra någonting åt det. Det fanns en tid då du alltid hade tid för mig och annars tog du dig tid, nu är det tvärtom och din lediga tid går till allt annat utom mig. Vänner ska ju kunna bestå även om det skiljer en hel ocean mellan dem, bara de vill.

Var på möte om innebandyn idag på Aif som jag totalt skulle glömt om jag inte skrivit in det i mobilen. Fick höra en del roliga nyheter, grattis Kia! En kalender med bilder på oss tjejer i damlaget, det skulle väl funka för att tjäna ihop pengar till laget? Haha skulle ha varit roligt i alla fall. Men alltså jag kan verkligen inte sitta stilla då jag måste, lovar jag var den enda som satt och rörde på mig hela mötet. Testade nog varenda ställning att sitta i som finns.

Haha, mogen du är hörru. Vet inte om du läser detta eller inte men som jag sagt; väx upp. Vi är inte i lågstadiet och det finns ingen anledning till att ljuga osv. Trodde att du var en helt annan slags person när jag träffade dig och började snacka. Trodde du var "normal" och skulle kunna gå att vara vän med men oj vad skenet kan bedra. Din förlust säger jag bara.

Nej nu ska jag läsa vidare och sen sova, finns inte mycket annat att göra här på skytte. Jenny sover ju så inget sällskap. Det var rätt kul igår ändå, kul att umgås i vilket fall!

Puss och Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas inte det är mig du hatar? :o