fredag 26 juni 2009

Snowboard och bad

Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade igen. Sen dess har jag hunnit fara och flyga, bokstavligen. Med helikopter, det gick bra tills jag sprungit långt så jag var både varm och torr i munnen, vi åkte hit och dit upp och ned och det var som i en bastu. Men det var ändå kul.

Har även varit på dop till min gudsyster och så efter det blev det till Ankarede och kolla hur folket röjde där. En norrman blev dissad rätt hårt, men men sån som händer om de inte fattar bättre. Fick även träffa Tindra lite mer i Fatmomakke!

Idag var det bäst, gick upp på ett fjäll och åkte snowboard ner så långt det gick. Mio och Filip var med och vi hade Mio i en töm så att han fick springa som han ville. Sedan åkte vi och badade i dammen, det var härligt även om jag först tvekade att hoppa i för det kändes kallt.

Imorgon får ni hålla tummarna att jag inte bryts ner, även det bokstavligen. Ska åka till Vilhelmina ikväll, övernatta där och sedan tidigt imorgon åka till Storuman på marknaden där för jag ska tävla i armbrytning. Hur nu det ska gå för jag känner jag ligger efter lite i träning.

Den här veckan har gått långsamt men ändå snabbt. Beror på vad man tänker på. Ska bli klar med en present nu också innan S kommer tillbaka, top 10 sötaste tjejen i världen måste hon vara ändå. Hihi

Nu ska jag och Strix åka iväg. Imorgon ska jag även kramas med bland annat Camilla och träffa lite till av släkt och vänner. Heipa

1 kommentar:

Milla sa...

Lätt att vi ska kramas hela dagen vännen :)