söndag 7 juni 2009

You spin my head right round

Kvällen har varit så värd och bra. Dagen har förresten också varit rätt bra. Även om jag försov mig och fick rusa till sportis. Där visade vi upp armbrytning och sedan fick besökarna komma och testa på att bryta mot oss. Rätt nöjd med min insats men jag känner av nyckelbenet. Måste kolla upp det till veckan då jag inte gjorde det veckan som var. Sedan blev det pizza och kola med Jenny. Powernapade lite och hann med en film också innan jag körde och plockade upp Ello. Verro och min älskade Malin följde också med!

Cruisade runt, tittade på folk, blev förföljda av en hare och retade en epa-raggare. Fick blåsa i en poliskontroll. Som ni förstod så var och är jag nykter så vi fick köra vidare och så såg vi på alla självmordsbenägna moppepojkar som härjade.

Tillslut blev vi trötta, dieseln började sina och vi började dra oss hemåt. Sitter nu och lyssnar på Right Round med Flo Rida och njuter. Men blir sugen på att dansa. Så klart!

Inga kommentarer: