tisdag 16 juni 2009

Try it, Try it

Specialofficer
www.officer.nu

Nåt på expressen


Gjorde även test på mensa.no och mensa.dk men de resultaten var mer siffror på så de tänker jag inte lägga ut. Gjorde även testet på försvarsmakten, det som är reklam för på tv. www.mil.se/rekrytering Jag blev godkänd. Efter det gjorde jag testet för officer men det laggade på slutet så jag fick inget result men hade bättre än medel på alla delgrejer utom en. Så då gjorde jag för specialofficer och det resultatet ser ni ju ovan. Testa själva! Tidsfördriv.

3 kommentarer:

va? sa...

och hur mycket fuskade du?

Roxxy sa...

man kan väl inte fuska på sånt där? :S och om det nu skulle gå att fuska, hur skulle det vara att få ett resultat som inte man förtjänar eller känns som sitt?

magda sa...

Sv: Men precis. :]