söndag 17 maj 2009

I'm in love with a fairytale

Helloooo Västerbotten! De som hängt med vet att jag är hemma nu i Klimpfjäll. Var först en natt i Vilhelmina och myste med Jennifer och Denise. Längesedan så det var mer än nice, mys på natten också och vi slapp frysa. Var såklart med Strix också.

Sedan åkte jag hem med Pär och Åsa, åt en glass i Puckmo nej förlåt, Stalon och svängde förbi Saxnäs Skola. Sa grattis brorsan.

Annars så har jag mest varit med gullgubben, umgåtts med Strix och grejat lite här. Fick ett positivt överraskande sms också så jag har varit en del med Lisa också som var här på läger. Synd bara att vi träffas så sällan.

Grattis Norge till vinsten i ESC på den 17e Maj! Låten har satt sig på hjärnan. WooshWoosh. Godnatt

7 kommentarer:

stockholmsjenna sa...

sv: visst är den så grymt bra!

åh, jag håller med! låten fastnar verkligen. Jag sprang runt och sjöng den i söndags i stallet, heeeela dagen!

Anonym sa...

den suger ju förfan fetpung. tragisk musiksmak du har.

Roxxy sa...

Jo det är tragiskt att jag ska ha så bred musiksmak och att vissa låtar fastnar, vare sig de är bra eller inte. Nu är det Islands bidrag som sitter!

Anonym sa...

Bred musiksmak? haha.OK.
du måst nog va både tondöv och ha Noll koll när de kommer till taktkänsla som lyssnar på den skiten du kallar musik.

Roxxy sa...

Jao, då må hela Europa ha dålig smak och min musiklärare måste haft fel. Jag bryr mig iaf inte och nu ska jag lyssna på Johnossi! Over and out

Steff... sa...

Men ööh! asså norska låten var okej, texten var okej.... kille var ryss och det är redan ett plus ;) men asså skulle han ha bättre sångröst och inte bryta på ryska så skulle jag nog oxå rösta på han... haha om jag skulle va bög! Klart att island eller ajzerbajdzan skulle vinna!! haha dem hade snyggaste tjejjer juew!..... Och nu kommer nån att skriva " Dumfan de handlar om musik och inte om utseendet"...hmm du som tror fortfarande på de lever på 70-80 talet... Nu är det den som ger mest olja till den andra som vinner =) och klart som fan att man ska va snygg. De e ju därför norge vann :D... Grannländer röstar som fan på varandra oavsett låten. Om typ ukraina inte ger en 10-a till Ryssland så kommer vi att stänga av gasen till dem inån vecka.... sad but true.

Roxxy sa...

Haha precis och island är sjukt söt! :P