tisdag 19 maj 2009

Is it True

Måste bara säga att jag älskar min säng, glad att jag fick byta den med farfar!

Igår klev jag upp tidigt, åt en god självgjord kycklingmacka och sen åkte/körde till Lycksele. Det var helt okej, synd att missa en sån fin dag bara. Köpte lite, bland annat ett till par orangea täckbyxor! Fin färg tycker jag. Sedan så hade vi tårtkalas för att fira bror i efterskott, fyra gäster varav en till Lisa som också var trevligt att få träffa! Det var en god tårta jag hade gjort i alla fall.

Idag ska jag träffa Marlene! För länge sedan vi setts och för första gången ska jag få träffa lilla Tindra. Ville träffade jag ju bara häromdagen då det slutade med att jag satt fast uppe i en gran. Ville ville att jag skulle komma ner ;P

Nu ska jag gå ut med min kille och gå. Fatta arg jag blev på honom igår då han stack ut, tur jag visste vart han skulle ta vägen. Så jag plockade upp honom som en handväska och körde hem honom. Hade hoppats på sol idag så jag hade fått duscha honom.

Saknar Milla i storstaden Umeå. Haha, jag var visst snäppet impulsivare än dig. Fast... Få egentligen som är lika impulsiv som mig. Men iaf, vi måste ses typ nyss.

Har sett sista avsnittet av The L word nu. Inte kanske det bästa slut men funkar, men jag vill ha fortsättning! Jag vet nog vem jag är mest lik där. Och jag tycker att det nästan är för likt verkligheten ibland. Eller om det är verkligheten som är för lik serien, så är det nog.

*DallassallaD*

4 kommentarer:

Jenny sa...

Du är mer...impulsiv:P

Roxxy sa...

Haha ah men de e väl så, för jag är inte lika smart som du! Haha

stockholmsjenna sa...

sv: då får jag säga välkommen! :)

Milla sa...

Kom och hälsa på Dammit! ;D