torsdag 7 maj 2009

Hej Håååå

Är helt slutkörd i skallen känns det som. Lite sömn, skola och sen ett och ett halvt sammanbrott över skoluppgiften vi skulle ha gjort. Nu har jag skrivit ihop nåt efter många om och men, fast det är inte säkert att det är rätt. Om det inte är tillräckligt ger jag upp. Det skulle vara riktigt roligt med Fjällsäkerheten om det inte vore för en LITEN detalj. Störigt.

Nu gråter jag nästan igen, men inte pga skoluppgiften utan en låt. "såren läker med åren, det har dom gjort förut, du ska veta att jag saknar en bit och det är du". Dags att fixa det dära nu va? På tal om att fixa, imorgon ska jag ringa. Lovade Ramona att göra det och bättre sent än aldrig.

Jag: "Säg till om du ser nån polis". Tittar upp. "Är det där polisen? Det ÄR polisen, shit, stanna!"

Var på armbrytningen och fick ett ton, minst, med reklamblad jag ska dela ut. Jag vet inte ens vart alla gator jag ska till ligger men det löser sig. Fick en t-shirt också men trycket är rätt weird. Det sitter nog inte så bra och är hårt. Börjat med sommarträning med innebandyn också, ute på måndagar och teknik på onsdagar. Tekniken var roligare än jag trodde.

Nej nu ska jag på lite mer träning och sen duscha och eventuellt mer plugg. Imorgon är det mer skola. Grattis Malin och Danne i vilket fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

fixa vadå? :O