torsdag 12 mars 2009

Mio min Mio

Som jag lovade så uppdaterar jag nu igen :P

Idag har jag skottat ännu mer snö. Det tar aldrig slut... Långtråkigt också att skotta ensam eller ja, gullgubben å Roxy är ju med mig men Roxy vill bara leka och Mio tuggar ben och skäller. Åt hemlagad pizza till middag, gott!

Saknar Kondén, pratade med henne idag, längtar till maj då jag förhoppningsvis får träffa henne! Och så Ehrrnst så klart. Alla minnen bara dyker fram då å då och då blir jag glad! Blomjord säger väl allt? ;)

Får se när jag dyker upp i Kiruna igen, om jag nu vill det när det bara är en massa skitsnack? Har ändå sagt upp studentrummet nu så. Det enda som håller mig kvar är träningarna med innebandyn och armbrytningen. Skolan kanske? Näe, inte egentligen, jag kan plugga här hemma också. Kul kul.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kom till umeå =)

Anonym sa...

Halloj! Nu har jag hoppat av samiskan... Kände att jag behövde det. Trist att du inte vill va i Kiruna. Man ska inte lyssna på allt jävla snack som går... Låt inte sånna besegra dig.

Kram

Anonym sa...

skönt att slippa se dig i Kiruna!

Anonym sa...

kom tillbaaaaaks sötnöt!

Anonym sa...

saknar dig också jerkor, och blomjord säger allt :D <3