måndag 9 mars 2009

Klimpfjäll

Nu e jag hemma i Klimpfjäll
Åkte "hem" för en vecka sen och har hälsat på mormor å morfar i Forsmark och farfar, pappa och farbror i Åsele. Egentligen inte Åsele men ingen vet ju vart Österstrand är så...

Skottat snö idag, bra träning. Kom på nu i denna stund som jag skriver att jag glömt meddela mina armbrytartränare att jag åkte hem. Ooops. Får slänga iväg ett mess. Men har mobilen nere. Jag har blivit lite mindre social på sista tiden..

Nu får jag träffa en som jag verkligen saknat i alla fall. Vem? Men Mio så klart. Alltid.

Fick träffa Jennifer i helgen en stund också vilket var bra, har saknat den jäveln. Och förlåt än en gång Nathalie..

Hej så länge, lovar att nästa blog update inte ska ta så lång tid ;P

2 kommentarer:

Anonym sa...

du träffar alla utom mig :(

Anonym sa...

saknar dig!